"Neftçi" klubunun yeni loqosunu ərsəyə gətirən "Endorphin" şirkətinin icraçı direktoru Fərhad Şabanov bununla bağlı açıqlama verib.
Pressing.az xəbər verir ki, o, "ağ-qaralar"ın yeni emblemi ilə bağlı layihəni tenderdə qazandıqlarını bildirib:
"Bütün gün başqlarının qazandığı pulları müzakirə edən cəmiyyətdə "Neftçi" brendinqinin büdcəsi haqda danışılması çox normaldır. Bu layihə "Endorphin" agentliyinin ən çox pul qazandığı brendinq işi deyil. Bu işi biz öz zəhmətimizlə, yanaşmamızla tenderdə udmuşuq. Tender ilə bağlı ilk "mail"i ötən il sentyabrın 18-i almışıq. Digər məlumatları qarşı tərəfdən almaq daha düzgündür.
"Xirtdəyinə kimi çirkab içində boğulanlar", tapşırıqsız tender udmağın nə olduğunu bilməyənlər üçün maraqlı mövzudur.
Hər şeydən daha önəmli olan bir məsələ var. Bu, tarixi bir andır. Ölkənin ən böyük futbol klubunun brendinq işi. Bu tarixin bir parçası olmaq qürur və həzz verir. Yaşasın yaradıcılıq, yaşasın "Endorphin" komandası!".